Wie zijn wij?

Boksvereniging Ommoord werd in 1981 opgericht door Daan Keller. Toen Daan in 1995 overleed, trainden de leden uit respect voor hem nog jarenlang alleen door. Inmiddels zwaait een professionele bokstrainer weer de scepter. Het ledenbestand is een mooie mix van absolute beginners, ex-wedstrijdboksers en alles wat daar tussen zit. Van jong tot oud. Plezier, zweten en respect voor elkaar staan hoog in het vaandel bij Boksvereniging Ommoord. Kom een keer langs voor een proefles!

Fit worden begint op een dinsdag

Wat doen we?

Omdat we maar één keer in de week trainen worden de kantjes er niet vanaf gelopen. Na de warming-up worden er stootcombinaties geoefend en rondjes gespard. Dit alles met respect voor de tegenstander, zonder hem of haar hadden we hier namelijk niet gestaan. Aan het eind van de les wordt tot slot het laatste restje energie er middels grondoefeningen uitgeperst.

Zweet is vet dat huilt

Wanneer en waar is het?

We trainen iedere dinsdagavond van 20 uur tot 21.30 uur in de gymzaal aan de Nansenplaats 2 in Rotterdam, Ommoord. Tijdens de zomervakantie zijn we gesloten.

Wat kost het?

Een boksseizoen loopt van september tot juli en kost 160 euro per jaar. Als je halverwege het seizoen instapt, betaal je uiteraard maar de helft. Zo zijn er vier instapmomenten per jaar om het eerlijk te houden. Wil je eerst een keer (of een paar keer) proef komen draaien, dan kan dat natuurlijk ook. Deze losse lessen kosten €7,50 per keer.

Foto's en een filmpje

Hieronder nog wat foto’s en daaronder een filmpje, om de sfeer vast te kunnen proeven.

• De Foto's

van trainingen en boksborrels door de jaren heen...

Heb je nog vragen?

Als je nog vragen hebt die je ons wil stellen, stuur dan een e-mail. We beantwoorden deze dan zo snel als mogelijk. Bellen kan natuurlijk ook, bel dan 06 23 24 40 44. Hopelijk tot ziens!